Uppdatering, mina tjänster och aktuella bilder på mig.


Goddagens kära läsare.

Jag har som ni kanske märkt plockat bort bilderna från artiklarna av upphovsrättsliga skäl (jag slängde ändå bara in dem för att göra artiklarna ”roligare” att läsa). Jag tänker i framtiden använda mer egna bilder och eget material. Det blir både mer personligt och roligare än att se dussinbilder på fitnessmodeller och ”hälsosamma” bilder på fruktskålar etc.

Idag blir det ingen artikel, men det kommer snart!

Under tiden tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder på mig själv och min dagsform. Jag  är för tillfället i en viktuppgångs-fas och försöker alltså lägga på mig lite mer vikt, vilket gör att mitt mål för tillfället i första hand inte är en låg kroppsfettsprocent . Jag lyckas ändå hålla en någorlunda slank midja, vilket är bra eftersom det gör att man lättare lägger på sig muskler vid överätning.

Picture 053

Picture 042

Kostrådgivning/träningsupplägg online:

Jag tänkte också passa på att påminna om att man kan anlita mig som personlig tränare och/eller kostrådgivare.

Dessutom har jag nyligen påbörjat en ny tjänst som innebär att man köper ett kost/tränings-schema av mig online. För 1500 kronor får du ett skräddarsytt upplägg just efter dina behov och målsättningar och föranleds av att du via mejl skriver lite om dig själv, din aktuella situation och vart du vill vara inom vilken tid. Sedan tar vi det därifrån och jag skapar ett komplett upplägg för dig antingen för träning, kost eller både och.

Den här tanken föranleddes av att många människor i dag vill gå ner i vikt och bli mer tränade men sällan har antingen råd eller faktiskt lust/tid att träffa en personlig tränare på bestämda tider. Istället köper man för en billig peng ett skräddarsytt upplägg för en själv och har då dessutom fördelen av själv känna att man är en viktig del av resultatet, något som ökar självkänslan och kommer att inspirera även på andra områden i livet.

Självklart kan frågor ställas till mig på min mail om upplägget och saker som uppkommer längs resan.

Vid intresse, kontakta mig via formuläret under länken ”personlig träning” på bloggen. Eller tryck här: Köp schema online

Trevlig helg!

Kommentera

